luni, 23 iulie 2012

Semn?


Un om se ruga aproape zilnic: Doamne, fă o minune şi ajută-mă să cîştig la loto. Azi aşa, mîine la fel, omul se tot ruga de Dumnezeu. După vreme îndelungată, aude o voce mînioasă din cer: dacă vrei să cîştigi, joacă omule la loto. J
Nu ştiu alţii cum sunt dar eu, am cîştigat în viaţa mea nenumărate premii la tombole, premii de pe la magazine (la Billa 1000 de dolari în echivalent, la Plaza Romania un frigider, etc) pentru că iau în serios astfel de chestii. Chiar şi la loteria română am cîştigat în urmă cu mai multă vreme o sumă frumuşică, pentru că am „prins” cinci numere şi am avut un bilet combinat de 7 numere. Atunci am jucat numere aleatoare, de atunci încolo (sau încoace J ), contrar teoriei că este imposibil să cîştigi jucînd întotdeauna aceleaşi numere, aşa am făcut. Zilele trecute, vorbeam cu Silvia despre noroc şi am spus mai mult într-o doară ceva de genul : la norocul meu... adică vezi tu Doamne, nu prea am avut noroc în viaţă. Mi-am luat seama îndată şi am corectat cu glas tare: m-ar bate Dumnezeu să spun că n-am avut noroc în viaţă cînd de fapt, am avut chiar foarte mult. Astăzi am verificat biletele de la loto (joc numai la 6/49) şi am văzut că iar am „ochit” numerele. Numai patru de data asta dar, cu cei 200 RON voi trage un chef pe cinste la un restaurant bun cu soţia mea. Păi nu? J
Voi ce credeţi? Cîştigul acesta este un semn că cineva acolo sus, mă ascultă, mă iubeşte şi mi-a dat un semn să nu mai vorbesc aiurea? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu