joi, 24 ianuarie 2013

Doi ani


Azi sărbătorim doi ani de cînd fiinţează în blogosferă,
clubul psiclubul psi. Cu acest prilej, mă gîndesc să reiau aici prima mea contribuţie la club, cu această psi-duzineală care nu respecta “normele” dar psi a decretat că-i tocmai bună pentru debut:
Pastişă emergentă 
Clopoţei de palisandru
Lerui ler şi lerui ler
Picură cascada şoaptei, într-o noapte, de delir
Din adîncul venei mele
Lerui ler şi iară ler
Săruta-voi vioreaua
Lerui ler şi iară ler
Vioreaua e prescura
Lerui ler şi iară ler
Din care fac anafura
Lerui ler şi iară ler
Şi mă-ndrept cu graţie,
Lerui ler şi iară ler
Către destinaţie : nu mă grăbi Doamne, încă, mai respir.
- – -
Cu timpul, am descoperit blogurile minunaţilor oameni care formează clubul şi le urez tuturor şi cu acest prilej, La mulţi ani!:


4 comentarii:

  1. La Multi Ani clubului in zii de sarbatoare!
    Va citesc cu placere! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc în numele lor, Minnie! :)
      ps. despre această zi de sărbătoare voi aduce aici prin reblogare, un articol bine scris.

      Ștergere