sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Duzina de cuvinte - Problemă


Cînd va veni vremea, cum să procedez? se întreba în sinea sa, Elea. Eael, ce-ar face-n locul meu? Complicat. La problema asta mă voi gîndi mîine, sau poimîine sau... cine ştie cînd? poate că doar atunci cînd inevitabilul moment s-o transforma brutal, din incert în prea cert. Abia atunci, sufletu-mi va fi luminat. Şi totuşi... gîndurile nu-mi dau pace. Experienţa asta nu-mi va fi dat, s-o am, decît în acel unic moment, deocamdată, abstract. Abia atunci voi găsi o atitudine potrivită şi onorabilă; atunci şi numai, atunci.
Plecaţi din capul meu, voi, gînduri de pripas, zise EleaEael; mă-nchin lui Dumnezeu şi nu vă voi da, glas. Am libertatea ca deplin solar, să dau coloratură unui imens ecou, venit din infinitul unui  preţios cadou: viaţa ce decurge lină, cu iubirea noastră, scut. N-am greşit iubirii mele şi-am trăit concert de stele unde azimut, fost-a numai bunătatea. Nimeni nu este de vină! Aşadar... celebrez infinitatea.
Celelalte psi- duzini de cuvinte sunt de citit, de admirat şi de comentat, pe blogurile frumoşilor care se regăsesc în
.
.

29 de comentarii:

  1. "Celebrez infinitatea" - frumos spus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este paradoxul vieţii: suntem finiţi dar, infiniţi. :)

      Ștergere
  2. O cautare continua a libertatii e viata , dar pregatiti nu suntem cu adevarat pentru asta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă suntem liberi în interior, suintem cu adevărat liberi pe deplin.

      Ștergere
  3. >Tibi, constat ca 2013 te-a gasit foarte prolific si inspirat!
    Frumoasa lupta ta cu gandurile!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. bunătatea azimut? :) cum spune şi cita, ai început anul în forţă, lucru care mă bucură şi mă uimeşte deopotrivă!
    mulţumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da daaaa, forţă nu glumă. :)
      eu îţi mulţumesc psi, pentru toate vorbele frumoase.

      Ștergere
  5. "N-am greşit iubirii mele şi-am trăit concert de stele unde azimut, fost-a numai bunătatea".... ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi de pe la voi am învăţat să mă dau şi eu metaforos :))))

      Ștergere
  6. metaforosule :)
    vad ca place, place ...
    bravo!
    o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc, Cammely!
      M-au virusat fetele astea şi pe mine :)

      Ștergere
    2. îţi şade bine virusat, mai bine decât supărat. :P

      Ștergere
    3. şi virusat şi peste picior luat. :D

      Ștergere
    4. nu te ia nimeni peste picior! să îndrăznească numai, că-s aici, pe pervaz!

      Ștergere
  7. Auzi? Cerculetul de la infinit e pe dreapta sau pe stanga? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am două: pe stînga primul, pe dreapta cel de la nunta de argint.

      Ștergere
  8. la tine gandurile nu pot fi de pripas :)
    mereu incantator scrisul tau Tibi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi, între talentatele astea încerc şi eu să fac faţă, nu feţe-feţe. :)

      Ștergere
  9. Însă ţie îţi place să te joci cu gândurile de pripas, nu-i aşa? Şi bine faci! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ce-mi place asta...celebrez infinitatea! eu nu știu să o fac!:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ştii pentru că nu încerci.
      şi nu mi te mai posomorî, pliiiiiz!

      Ștergere
  11. Am onoarea domnule balbeck să te anunţ că ai onoarea de a fi primul care intră în grădina spamurilor pe acest blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ești atât de nerecunoscut Tibi, pe acest blog, încât de fiecare dată mă las păcălită crezând că-i vorba de vreo tânără fată îndrăgostită.A știut ce a știut Almanahe! Bravo, mon cher !

    RăspundețiȘtergere