marți, 26 martie 2013

Azi m–a vizitat o zînă


N-aş putea să spun exact cînd am intrat pe blogul domniei sale, prima dată. Cred că prima impresie a fost mai mult de nedumerire; blogul părea locul de joacă al unui copil precoce. Multitudinea de scrisorele adresate unui necunoscut, m-a deconcertat. Curios, am revenit şi am citit mai pe îndelete. Am descoperit că de fapt copilul precoce este o zînă cu inima mai mare decît este ea întreagă, o distinsă doamnă profesoară cu suflet de copil luminos. Iar joaca era de fapt trudă şi inspiraţie, muncă serioasă care aduna pic după
pic, nobila transpiraţie depusă în munca de a aduna toate acele scrisori într-o carte minunată, carte care a avut lansarea la Başov. Am vorbit cu îngerul meu păzitor care a vorbit cu zîna şi am căpătat şi eu un exemplar din acest volum frumos ca lumina zorilor, bineînţeles cu un minunat autograf dedicat chiar mie. După ce veţi citi cîteva scrisorele   pe blogul zînei, nu ezitaţi să comandaţi întregul volum, AICI. Trebuie să vă mai spun că volumul este tipărit în condiţii grafice excepţionale, şi nu greşesc deloc afirmînd că este varianta românească a Micului Prinţ. Este o carte de colecţie! Hug!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu