duminică, 31 martie 2013

Frohe Ostern!


.

3 comentarii:

  1. Vrolijk Pasen! :))
    Eu nu sunt catolica, dar nici nu pot trece nepasatoare peste aceasta zii. Aici toata lumea o sarbatoreste! :))
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt botezata ortodox, însa sotul meu este catolic si întreag comunitate în care locuiesc, serbeaza zilele acestea Pastele. Din dragoste si respect pentru societatea în care traiesc, pentru toti vecinii si colegii de serviciu, m-am integrat si serbez împreuna cu ei Pastele astazi. Frohe Ostern!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze pentru răspuns întîrziat.
    Nici eu nu-s catolic, sunt botezat ortodox dar provin dintr-o familie mixtă: mama ortodoxă, tata greco-catolic. Nu ştiu cum aş fi fost botezat dacă n-ar fi interzis comuniştii confesiunea tatălui meu, eu însumi m-am considerat multă vreme ateu dar acum, am devenit ecumenist convins. Este loc sub soare pentru toată lumea aşa că, Hristos A Înviat, sau Cristos A Înviat!

    RăspundețiȘtergere