vineri, 9 mai 2014

Pe scurt

Să fie limpede pentru oricine: eu votez, NU candidez. 
N-am fost membru de partid niciodată şi nici nu voi fi. 
Nu-s propagandist, nici postac. 
Spun doar uneori, ceea ce gîndesc la un moment dat şi atîta tot. 
Nu-s captiv dpdv electoral şi nici nu voi fi. 
Voi vota de fiecare dată aşa cum am făcut şi pînă acum, potrivit ofertei electorale şi nu neapărat o listă de partid sau un personaj politic anume. 
Din toate aceste puncte de vedere, poate puţine dar solide, voi vota la scrutinul pentru europarlamentare, FC. 
Acest partid vine cu nume noi, neîntinate de mocirla politică dîmboviţicană. 
Despre restul de partide şi de alianţe, m-am lămurit: fac totul pentru ei şi nimic pentru noi. 
Şi ca să fie şi mai limpede, reafirm: NU voi mai alege niciodată, răul cel mai mic. 
Nu există rău mai mare decît să crezi că răul cel mai mic este un rău digerabil, agreabil, sau la limită, un rău suportabil în comparaţie cu baubaul. 
Răul este rău şi cu asta am spus tot. 
Avem nevoie de o schimbare radicală în viaţa politică şi eu cred că FC ne poate oferi o variantă credibilă pe acest drum de reînnoire a societăţii noastre. 
Cam asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu